پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

بوف کور، غنای فرم و محتوا

نویسندگان: محمد تقوی
منبع: زنده رود پاییز 1371 شماره 1
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی ادبیات انواع ادبی ادبیات روایی و داستانی گونه های معاصر رمان و رمان نو
  2. حوزه‌های تخصصی ادبیات علوم ادبی رویکردهای نقد ادبی نقد ساختارگرا
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۸۶۰

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۸

سال ۱۳۸۵ (۱)

  • -زنده رود تابستان و پاییز 1385 شماره 39 و 40

سال ۱۳۸۰ (۱)

  • -زنده رود پاییز و زمستان 1380 شماره 20 و 21

سال ۱۳۷۹ (۱)

  • -زنده رود زمستان 1379 شماره 17

سال ۱۳۷۴ (۱)

  • -زنده رود زمستان 1374 شماره 12 و 13

سال ۱۳۷۳ (۲)

  • -زنده رود پاییز 1373 شماره 8 و 9
  • -زنده رود بهار 1373 شماره 6 و 7

سال ۱۳۷۲ (۱)

  • -زنده رود تابستان و پاییز 1372 شماره 4 و 5

سال ۱۳۷۱ (۱)

  • -زنده رود پاییز 1371 شماره 1

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد نظریه
ناتوانی‌های یادگیری
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO