پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

به بهانه انتشار دفتر اول و دوم مجموعه نقد ادبیات؛ کند و کاو منتقد در مسیر« نقد مجموعه ای»

نویسندگان: رامین مسعودی
منبع: بیدار شهریور 1381 شماره 17
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی ادبیات علوم ادبی رویکردهای نقد ادبی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۴۴۲

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۵

سال ۱۳۸۲ (۱)

  • -بیدار مهر 1382 شماره 22

سال ۱۳۸۱ (۲)

  • -بیدار دی 1381 شماره 18
  • -بیدار شهریور 1381 شماره 17

سال ۱۳۸۰ (۹)

  • -بیدار اسفند 1380 شماره 14
  • -بیدار بهمن 1380 شماره 13
  • -بیدار بهمن 1380 شماره 12
  • -بیدار دی 1380 شماره 11
  • -بیدار آذر 1380 شماره 10
  • -بیدار مهر و آبان 1380 شماره 9
  • -بیدار مرداد و شهریور 1380 شماره 8
  • -بیدار خرداد و تیر 1380 شماره 7
  • -بیدار فروردین و اردیبهشت 1380 شماره 6

سال ۱۳۷۹ (۳)

  • -بیدار اسفند 1379 شماره 5
  • -بیدار دی و بهمن 1379 شماره 4
  • -بیدار اردیبهشت 1379 شماره 0

چکیده

تبلیغات

آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
ناتوانی‌های یادگیری
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO