پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

ملاحظاتی چند درباره لغت فرس اسدی 5

نویسندگان: علی اکبر دهخدا
منبع: دانش اردیبهشت 1334 شماره 10
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی ادبیات علوم ادبی تصحیح و نقد متون
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۲۷۶

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲۲

سال ۱۳۳۴ (۲)

  • -دانش شهریور 1334 شماره 11 و 12
  • -دانش اردیبهشت 1334 شماره 10

سال ۱۳۳۳ (۳)

  • -دانش بهمن 1333 شماره 9
  • -دانش مهر 1333 شماره 8
  • -دانش مرداد 1333 شماره 7

سال ۱۳۳۲ (۳)

  • -دانش دی 1332 شماره 6
  • -دانش مهر 1332 شماره 5
  • -دانش فروردین 1332 شماره 4

سال ۱۳۳۱ (۱)

  • -دانش بهمن 1331 شماره 3

سال ۱۳۲۹ (۳)

  • -دانش اسفند 1329 شماره 16
  • -دانش دی 1329 شماره 15
  • -دانش فروردین 1329 شماره 13

سال ۱۳۲۸ (۱۰)

  • -دانش اسفند 1328 شماره 12
  • -دانش دی و بهمن 1328 شماره 10
  • -دانش آذر 1328 شماره 9
  • -دانش مهر 1328 شماره 7
  • -دانش شهریور 1328 شماره 6
  • -دانش مرداد 1328 شماره 5
  • -دانش تیر1328 شماره 4
  • -دانش خرداد 1328 شماره 3
  • -دانش اردیبهشت 1328 شماره 2
  • -دانش فروردین 1328 شماره 1

چکیده

تبلیغات

ناتوانی‌های یادگیری
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO