پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

اثبات یاابطال:نقدی برروش شناسی پوپر

نویسندگان: کاوه احمدی
منبع: مهراوه سال دوم زمستان 1385 شماره 5 و 6 و 7
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی فلسفه و منطق فلسفه غرب رویکرد موضوعی فلسفه های مضاف فلسفه علم
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۶۹۴

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۴

سال ۱۳۸۷ (۱)

  • -مهراوه سال چهارم بهار و تابستان 1387 شماره 8 و 9

سال ۱۳۸۵ (۱)

  • -مهراوه سال دوم زمستان 1385 شماره 5 و 6 و 7

سال ۱۳۸۴ (۱)

  • -مهراوه سال اول زمستان 1384 شماره 2 و 3 و 4

سال ۱۳۸۲ (۱)

  • -مهراوه سال اول دی 1382 شماره 1

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
روش شناسی نقد نظریه
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
ناتوانی‌های یادگیری
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO