پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

امیدها و سرخوردگی ها در زبان آموزی

نویسندگان: رضا قیصریه
منبع: لوح فروردین 1378 شماره 4
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی روانشناسی روانشناسی یادگیری زبان
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۶۵۶

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۱

سال ۱۳۸۲ (۱)

  • -لوح مهر 1382 شماره 15

سال ۱۳۸۱ (۱)

  • -لوح اسفند 1381 شماره 14

سال ۱۳۷۹ (۳)

  • -لوح مهر 1379 شماره 9
  • -لوح بهمن 1379 شماره 10
  • -لوح خرداد 1379 شماره 8

سال ۱۳۷۸ (۳)

  • -لوح مهر 1378 شماره 6
  • -لوح مرداد 1378 شماره 5
  • -لوح فروردین 1378 شماره 4

سال ۱۳۷۷ (۳)

  • -لوح بهمن 1377 شماره 3
  • -لوح آبان 1377 شماره 2
  • -لوح تیر 1377 شماره 1

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
روش شناسی نقد نظریه
ناتوانی‌های یادگیری
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO