پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

چرا فلسفه می آموزیم

نویسندگان: رضا داوودی اردکانی
منبع: برهان و عرفان سال اول بهار 1383 پیش شماره 1
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی فلسفه و منطق گروه های ویژه درباره فلسفه
  2. حوزه‌های تخصصی فلسفه و منطق گروه های ویژه اندیشه های فلسفی در ایران معاصر
دریافت مقاله

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۸

سال ۱۳۸۵ (۲)

  • -برهان و عرفان سال سوم پاییز و زمستان 1385 شماره 9 و 10
  • -برهان و عرفان 1385 شماره 7

سال ۱۳۸۴ (۲)

  • -برهان و عرفان 1384 شماره 6
  • -برهان و عرفان 1384 شماره 5

سال ۱۳۸۳ (۴)

  • -برهان و عرفان سال اول بهار 1383 پیش شماره 1
  • -برهان و عرفان سال اول پاییز 1383 شماره 1
  • -برهان و عرفان 1383 شماره 4
  • -برهان و عرفان 1383 شماره 2

چکیده

تبلیغات

مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد نظریه
ناتوانی‌های یادگیری
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO