پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

عینیت گرایی این راند: فلسفه ی آزادی یا فلسفه ی آز؟

نویسندگان: کامران نیری
منبع: اندیشه جامعهاسفند 1380 شماره 22
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی نظری فلسفه علوم اجتماعی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۰۶۶

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۰

سال ۱۳۸۱ (۱)

  • -اندیشه جامعه اردیبهشت 1381 شماره 23

سال ۱۳۸۰ (۲)

  • -اندیشه جامعهاسفند 1380 شماره 22
  • -اندیشه جامعه دی 1380 شماره 21

سال ۱۳۷۹ (۱)

  • -اندیشه جامعه شهریور 1379 شماره 12

سال ۱۳۷۸ (۴)

  • -اندیشه جامعه بهمن 1378 شماره 9
  • -اندیشه جامعه آذر 1378 شماره 8
  • -اندیشه جامعه 1378 شماره 5
  • -اندیشه جامعه مهر 1378 شماره 7

سال ۱۳۷۷ (۲)

  • -اندیشه جامعه بهمن و اسفند 1377 شماره 3 و 4
  • -اندیشه جامعه تیر 1377 شماره 1

چکیده

تبلیغات

روش شناسی نقد نظریه
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
ناتوانی‌های یادگیری
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO