پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

مدارس ابتدائی سوئد

نویسندگان:
منبع: بهار تیر 1300 شماره 3
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی علوم تربیتی روشها و فنون تدریس
  2. حوزه‌های تخصصی علوم تربیتی برنامه ریزی درسی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۴۰۱

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۲

سال ۱۳۲۱ (۱)

  • -بهار مرداد 1321 شماره 2

سال ۱۳۰۱ (۵)

  • -بهار خرداد و تیر 1301 شماره 8 و 9
  • -بهار فروردین 1301 شماره 7
  • -بهار دی 1301 شماره 12
  • -بهار آبان 1301 شماره 11
  • -بهار مرداد 1301 شماره 10

سال ۱۳۰۰ (۶)

  • -بهار آبان 1300 شماره 6
  • -بهار مهر 1300 شماره 5
  • -بهار تیر 1300 شماره 3
  • -بهار شهریور 1300 شماره 4
  • -بهار خرداد 1300 شماره 2
  • -بهار اردیبهشت 1300 شماره 1

چکیده

تبلیغات

شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
ناتوانی‌های یادگیری
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد نظریه
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO