پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

رسانه های اجتماعی و ارتباطات استراتژیک: نگرشها و برداشت های دانشجویان کالج

نویسندگان: بوبی کی لویس
منبع: تحقیقات روابط عمومی سال دهم اردیبهشت و خرداد 1390 شماره 60
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی مدیریت استراتژیک
  2. حوزه‌های تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات گروه های ویژه رسانه ها و حوزه عمومی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۳۶۵

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱

سال ۱۳۹۰ (۱)

  • -تحقیقات روابط عمومی سال دهم اردیبهشت و خرداد 1390 شماره 60

چکیده

تبلیغات

روش شناسی نقد نظریه
پژوهش نظام‌مند از صفر تا صد: چگونه مرور سیستماتیک انجام دهیم؟
ویرایشِ زبانی (فنّی یا صوری، و نگارشی)، علمی و عملی
دومین همایش ملی «فرهنگ، رسانه و تحولات نسلی در ایران
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
اسطوره‌شناسی یونانی و مدرنیته غربی
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO