پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

نقش جامعه در ترکیب ادراک دانش آموز (خانه و مدرسه)

نویسندگان: مرجان نصری
منبع: فرهنگ نو خرداد 1332 شماره 8
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم تربیتی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۶۷۵

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۹

سال ۱۳۳۲ (۴)

  • -فرهنگ نو تیر 1332 شماره 9
  • -فرهنگ نو خرداد 1332 شماره 8
  • -فرهنگ نو اردیبهشت 1332 شماره 7
  • -فرهنگ نو فروردین 1332 شماره 6

سال ۱۳۳۱ (۵)

  • -فرهنگ نو اسفند 1331 شماره 5
  • -فرهنگ نو بهمن 1331 شماره 4
  • -فرهنگ نو دی 1331 شماره 3
  • -فرهنگ نو آذر 1331 شماره 2
  • -فرهنگ نو آبان 1331 شماره 1

چکیده

تبلیغات

آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش شناسی نقد نظریه
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تفسیر بالینی آزمون هوش وکسلر ۵ و مداخله در شاخص‌های آن
اسطوره‌شناسی یونانی و مدرنیته غربی
تجزیه و تحلیل داده ها: کدگذاری داده های پژوهش کیفی
ویرایشِ زبانی (فنّی یا صوری، و نگارشی)، علمی و عملی
دومین همایش ملی «فرهنگ، رسانه و تحولات نسلی در ایران
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO