پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

یادگیری الکترونیک؛ پارادایم جدید یادگیری

نویسندگان: حامد بردبار سید مجتبی حسینی فرد
منبع: راهبرد انجمن پردیس قم دانشگاه تهران سال دوم پاییز 1388 شماره 3
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت دانش و IT مدیریت فناوری اطلاعات
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۰۳۳

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۳

سال ۱۳۸۸ (۱)

  • -راهبرد انجمن پردیس قم دانشگاه تهران سال دوم پاییز 1388 شماره 3

سال ۱۳۸۷ (۲)

  • -راهبرد انجمن پردیس قم دانشگاه تهران سال اول زمستان 1387 شماره 2
  • -راهبرد انجمن پردیس قم دانشگاه تهران سال اول پاییز 1387 شماره 1

چکیده

تبلیغات

روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد نظریه
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
ناتوانی‌های یادگیری
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO