پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

تربیت کودک در نظر فلاسفه قدیم

نویسندگان: اسماعیل مرتضوی برازجانی
منبع: جلوه آبان 1324 شماره 5
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی فلسفه و منطق فلسفه غرب رویکرد موضوعی فلسفه های مضاف فلسفه تعلیم و تربیت
دریافت مقاله

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۲

سال ۱۳۲۶ (۲)

  • -جلوه خرداد 1326 شماره 22
  • -جلوه اردیبهشت 1326 شماره 21

سال ۱۳۲۵ (۵)

  • -جلوه دی 1325 شماره 17
  • -جلوه آبان و آذر 1325 شماره 15 و 16
  • -جلوه خرداد 1325 شماره 14
  • -جلوه خرداد 1325 شماره 12
  • -جلوه اردیبهشت 1325 شماره 11

سال ۱۳۲۴ (۵)

  • -جلوه مهر 1324 شماره 4
  • -جلوه آذر 1324 شماره 6
  • -جلوه آبان 1324 شماره 5
  • -جلوه شهریور 1324 منتخب شماره های 1 و 2 و 3
  • -جلوه تیر 1324 شماره 1

چکیده

تبلیغات

پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد نظریه
ناتوانی‌های یادگیری
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO