پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

مدرنیته و مدرنیسم

نویسندگان: ایرج امیرضیایی
منبع: اشراق بهار و تابستان 1384 شماره 2 و 3
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی فلسفه و منطق گروه های ویژه تاریخ فلسفه
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۲۷۴

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲

سال ۱۳۸۶ (۱)

  • -اشراق 1386 شماره 4

سال ۱۳۸۴ (۱)

  • -اشراق بهار و تابستان 1384 شماره 2 و 3

چکیده

تبلیغات

روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
ناتوانی‌های یادگیری
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO