پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

جبر و اختیار در ایران باستان

نویسندگان: حمید کاویانی پویا
منبع: تاریخ پژوهان سال ششم بهار 1389 شماره 21
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی تاریخ ایران باستان کلیات و منابع
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۹۷۵

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲۰

سال ۱۳۸۹ (۱)

  • -تاریخ پژوهان سال ششم بهار 1389 شماره 21

سال ۱۳۸۸ (۴)

  • -تاریخ پژوهان 1388 شماره 20
  • -تاریخ پژوهان 1388 شماره 19
  • -تاریخ پژوهان 1388شماره 18
  • -تاریخ پژوهان 1388شماره 17

سال ۱۳۸۷ (۴)

  • -تاریخ پژوهان 1387 شماره 16
  • -تاریخ پژوهان 1387 شماره 15
  • -تاریخ پژوهان 1387 شماره 14
  • -تاریخ پژوهان 1387 شماره 13

سال ۱۳۸۶ (۴)

  • -تاریخ پژوهان 1386 شماره 12
  • -تاریخ پژوهان 1386 شماره 11
  • -تاریخ پژوهان 1386 شماره 10
  • -تاریخ پژوهان 1385 و 1386 شماره 8 و 9

سال ۱۳۸۵ (۳)

  • -تاریخ پژوهان 1385 شماره 7
  • -تاریخ پژوهان 1385 شماره 6
  • -تاریخ پژوهان 1385 شماره 5

سال ۱۳۸۴ (۴)

  • -تاریخ پژوهان 1384 شماره 4
  • -تاریخ پژوهان 1384 شماره 3
  • -تاریخ پژوهان 1384 شماره 2
  • -تاریخ پژوهان 1384 شماره 1

چکیده

تبلیغات

شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
ناتوانی‌های یادگیری
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد نظریه
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO