پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

Between Sympathy and Enmity : Nineteenth-Century Iranian Views of the British and the Russians

نویسندگان: Rudi Matthee
منبع: بررسی های نوین تاریخی سال چهارم پاییز و زمستان 1387 شماره 4 و 5
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی تاریخ گروه های ویژه منابع و کلیات
دریافت مقاله

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۵

سال ۱۳۸۹ (۱)

  • -بررسی های نوین تاریخی سال پنجم بهار و تابستان 1389شماره 6 و 7

سال ۱۳۸۷ (۱)

  • -بررسی های نوین تاریخی سال چهارم پاییز و زمستان 1387 شماره 4 و 5

سال ۱۳۸۶ (۱)

  • -بررسی های نوین تاریخی سال سوم بهار 1386 شماره 3

سال ۱۳۸۵ (۱)

  • -بررسی های نوین تاریخی سال دوم تابستان 1385 شماره 2

سال ۱۳۸۴ (۱)

  • -بررسی های نوین تاریخی تابستان 1384 شماره 1

چکیده

تبلیغات

ناتوانی‌های یادگیری
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش شناسی نقد نظریه
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO