پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

نوجوانان و پدران

نویسندگان: لیندا سونا سمیه صیادی فر
منبع: ارتباط موفق خرداد 1386 شماره 4
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی روانشناسی روانشناسی رشد و تحول دوره نوجوانی
دریافت مقاله

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۴

سال ۱۳۸۶ (۲)

  • -ارتباط موفق خرداد 1386 شماره 4
  • -ارتباط موفق نیمه مرداد تانیمه شهریور 1385 شماره 3

سال ۱۳۸۵ (۲)

  • -ارتباط موفق تیر 1385 شماره 2
  • -ارتباط موفق خرداد 1385 شماره 1

چکیده

تبلیغات

روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد نظریه
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
ناتوانی‌های یادگیری
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO