پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

بهبود سواد خواندن از طریق قصه گویی

نویسندگان: محمدطاهر دارابی
منبع: مدارس کارآمد سال اول سال تحصیلی 1386-1387 شماره 4
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم تربیتی فعالیتهای هنری و بازی ها
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۷۲۹

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۹

سال ۱۳۸۹ (۱)

  • -مدارس کارآمد سال سوم سال تحصیلی 1388-1389 شماره 1 (پیاپی 9)

سال ۱۳۸۸ (۴)

  • -مدارس کارآمد سال دوم سال تحصیلی 1387-1388 شماره 4 (پیاپی 8)
  • -مدارس کارآمد سال دوم سال تحصیلی 1387-1388شماره 3 (پیاپی 7)
  • -مدارس کارآمد سال دوم سال تحصیلی 1387-1388شماره 2 (پیاپی 6)
  • -مدارس کارآمد سال دوم سال تحصیلی 1387-1388شماره 1 (پیاپی 5)

سال ۱۳۸۷ (۴)

  • -مدارس کارآمد سال اول سال تحصیلی 1386-1387 شماره 4
  • -مدارس کارآمد سال اول سال تحصیلی 1386-1387 شماره 3
  • -مدارس کارآمد سال اول سال تحصیلی 1387 شماره 2
  • -مدارس کارآمد سال اول سال تحصیلی 1386-1387 شماره 1

چکیده

تبلیغات

دومین همایش فبک
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله تکمیلی)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
ویرایشِ زبانی (فنّی یا صوری، و نگارشی)، علمی و عملی
دومین همایش ملی «فرهنگ، رسانه و تحولات نسلی در ایران
مبانی مطالعات سکه‌شناختی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله عملی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO