پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

کدام معلم کارآمد است

نویسندگان: سید حمید آتش پور
منبع: مدارس کارآمد سال اول سال تحصیلی 1387 شماره 2
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی روانشناسی مشاوره مشاوره شغلی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۲۴۵۵

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۹

سال ۱۳۸۹ (۱)

  • -مدارس کارآمد سال سوم سال تحصیلی 1388-1389 شماره 1 (پیاپی 9)

سال ۱۳۸۸ (۴)

  • -مدارس کارآمد سال دوم سال تحصیلی 1387-1388 شماره 4 (پیاپی 8)
  • -مدارس کارآمد سال دوم سال تحصیلی 1387-1388شماره 3 (پیاپی 7)
  • -مدارس کارآمد سال دوم سال تحصیلی 1387-1388شماره 2 (پیاپی 6)
  • -مدارس کارآمد سال دوم سال تحصیلی 1387-1388شماره 1 (پیاپی 5)

سال ۱۳۸۷ (۴)

  • -مدارس کارآمد سال اول سال تحصیلی 1386-1387 شماره 4
  • -مدارس کارآمد سال اول سال تحصیلی 1386-1387 شماره 3
  • -مدارس کارآمد سال اول سال تحصیلی 1387 شماره 2
  • -مدارس کارآمد سال اول سال تحصیلی 1386-1387 شماره 1

چکیده

تبلیغات

پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
ناتوانی‌های یادگیری
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد نظریه
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO