پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

تناسخ ، معانی و پیامدها

نویسندگان: یاسمین الخنسا
منبع: آفتاب اسرار سال اول بهار 1386 شماره 1
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی فلسفه و منطق حکمت و فلسفه شرق
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۸۹۴

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۰

سال ۱۳۸۸ (۳)

  • -آفتاب اسرار سال سوم بهار 1388 شماره 9
  • -آفتاب اسرار سال سوم تابستان 1388 شماره 10
  • -آفتاب اسرار سال سوم پاییز و زمستان 1399 شماره 11 و 12

سال ۱۳۸۷ (۳)

  • -آفتاب اسرار سال دوم تابستان و پاییز 1387 شماره 6 و 7
  • -آفتاب اسرار سال دوم بهار 1387 شماره 5
  • -آفتاب اسرار سال دوم زمستان 1387 شماره 8

سال ۱۳۸۶ (۴)

  • -آفتاب اسرار سال اول زمستان 1386 شماره 4
  • -آفتاب اسرار سال اول پاییز 1386 شماره 3
  • -آفتاب اسرار سال اول تابستان 1386 شماره 2
  • -آفتاب اسرار سال اول بهار 1386 شماره 1

چکیده

تبلیغات

ناتوانی‌های یادگیری
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش شناسی نقد نظریه
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO