پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

علم شناخت و کاربرد آن در برنامه درسی

نویسندگان: فرهاد سراجی
منبع: فرهنگ آموزش سال سوم بهار و تابستان 1386 شماره 6 و 7
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی علوم تربیتی برنامه ریزی درسی اصول و روشها
  2. حوزه‌های تخصصی علوم تربیتی برنامه ریزی درسی نظریه ها و کاربرد آن
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۵۹۳

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۸

سال ۱۳۸۸ (۱)

  • -فرهنگ آموزش سال پنجم 1388 شماره 12 و 13

سال ۱۳۸۷ (۱)

  • -فرهنگ آموزش سال چهارم تابستان و پاییز 1387 شماره 10 و 11

سال ۱۳۸۶ (۳)

  • -فرهنگ آموزش سال سوم زمستان 1386 شماره 9
  • -فرهنگ آموزش سال سوم پاییز 1386 شماره 8
  • -فرهنگ آموزش سال سوم بهار و تابستان 1386 شماره 6 و 7

سال ۱۳۸۵ (۳)

  • -فرهنگ آموزش سال دوم زمستان 1385 شماره 5
  • -فرهنگ آموزش سال دوم پاییز 1385 شماره 4
  • -فرهنگ آموزش سال دوم تابستان 1385 شماره 3

چکیده

تبلیغات

روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
ناتوانی‌های یادگیری
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش شناسی نقد نظریه
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO