پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

علل توجیه کننده و شرایط استناد به نظریه حقوقی دارا شدن غیرعادلانه

نویسندگان: سوسن خطاطان
منبع: حق (مطالعات حقوقی و قضایی) بهار 1366 شماره 9
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی حقوق حقوق خصوصی حقوق مدنی حقوق مدنی تطبیقی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۹۱۵

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۰

سال ۱۳۶۶ (۳)

  • -حق (مطالعات حقوقی و قضایی) پاییز و زمستان 1366 شماره 11 و 12
  • -حق (مطالعات حقوقی و قضایی) تابستان 1366 شماره 10
  • -حق (مطالعات حقوقی و قضایی) بهار 1366 شماره 9

سال ۱۳۶۵ (۳)

  • -حق (مطالعات حقوقی و قضایی) زمستان 1365 شماره 8
  • -حق (مطالعات حقوقی و قضایی) پاییز 1365 شماره 7
  • -حق (مطالعات حقوقی و قضایی) تابستان 1365 شماره 6

سال ۱۳۶۴ (۴)

  • -حق (مطالعات حقوقی و قضایی) زمستان 1364 شماره 4
  • -حق (مطالعات حقوقی و قضایی) پاییز 1364 شماره 3
  • -حق (مطالعات حقوقی و قضایی) تابستان 1364 شماره 2
  • -حق (مطالعات حقوقی و قضایی) بهار 1364 شماره 1

چکیده

تبلیغات

روش شناسی نقد متد نقد کتاب
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
ناتوانی‌های یادگیری
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO