پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

میزگرد: حلقه های مفقوده در نظام توزیع

نویسندگان: میراحمد امیرشاهی حسن جمشیدی نژاد علی عیاری محمد رضوانی فر محمداسماعیل قدس عبدالحمید مدرس
منبع: تدبیر 1386 بهمن شماره 189
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۸۵۴

چکیده

تبلیغات

اسطوره‌شناسی یونانی و مدرنیته غربی
پژوهش نظام‌مند از صفر تا صد: چگونه مرور سیستماتیک انجام دهیم؟
روش شناسی نقد نظریه
دومین همایش ملی «فرهنگ، رسانه و تحولات نسلی در ایران
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
نشانه‌شناسی در عصر هوش مصنوعی: معنا، داده و تفسیر
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
ویرایشِ زبانی (فنّی یا صوری، و نگارشی)، علمی و عملی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO