پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

میزگرد: چالشهای تبلیغات بازرگانی در ایران (1)

نویسندگان: علی عیاری شهرزاد اسفرجانی محمود محمدیان پرویز درگهی رامین زمانی میراحمد امیرشاهی
منبع: تدبیر 1386 شماره 180
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۹۹۱

چکیده

تبلیغات

شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
ویرایشِ زبانی (فنّی یا صوری، و نگارشی)، علمی و عملی
آشنایی با ویژگی‌ها و مولفه‌های محتواهای درسی برنامه فبک
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO