پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

میزگرد: چالشهای تبلیغات بازرگانی در ایران (1)

نویسندگان: علی عیاری شهرزاد اسفرجانی محمود محمدیان پرویز درگهی رامین زمانی میراحمد امیرشاهی
منبع: تدبیر 1386 شماره 180
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۰۳۷

چکیده

تبلیغات

پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
دومین همایش ملی «فرهنگ، رسانه و تحولات نسلی در ایران
روش شناسی نقد نظریه
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO