پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

همکاری رقابتی؛ اساس بقای بنگاهها (2)

نویسندگان: علی اشرف افخمی مرتضی ایمانی راد مسعود کاظمی علی عیاری حسن سائقه علی گلپایگانی منصور مجدم
منبع: تدبیر 1382 شماره 136
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۹۱۶

چکیده

تبلیغات

چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO