پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

روش های گفتگوی سازنده با کودکان در موقعیت های تنش زا

نویسندگان: مهسان بهنود
منبع: تازه های روانپزشکی کودک و نوجوان 1384 شماره 5 و 6
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی روانشناسی مناسبات انسانی در محیط خانواده
دریافت مقاله

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲

سال ۱۳۸۵ (۱)

  • -تازه های روانپزشکی کودک و نوجوان 1384 شماره 5 و 6

سال ۱۳۸۴ (۱)

  • -تازه های روانپزشکی کودک و نوجوان 1384 شماره 3 و 4

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد نظریه
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
ناتوانی‌های یادگیری
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO