پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

بررسی رابطه بین انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ی متوسطه شهر اصفهان با ویژگی های خانوادگی و شخصیتی آنان

نویسندگان: سید حمیدرضا عریضی احمد عابدی
منبع: فصلنامه آموزه 1381 شماره 13
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی روانشناسی روانشناسی انگیزش انگیزش در تعلیم و تربیت
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۰۹۳

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۶

سال ۱۳۸۴ (۴)

  • -فصلنامه آموزه 1384 شماره 28
  • -فصلنامه آموزه 1384 شماره 27
  • -فصلنامه آموزه 1384 شماره 26
  • -فصلنامه آموزه 1384 شماره 25

سال ۱۳۸۳ (۴)

  • -فصلنامه آموزه 1383 شماره 24
  • -فصلنامه آموزه 1383 شماره 23
  • -فصلنامه آموزه 1383 شماره 22
  • -فصلنامه آموزه 1383 شماره 21

سال ۱۳۸۲ (۴)

  • -فصلنامه آموزه 1382 شماره 20
  • -فصلنامه آموزه 1382 شماره 19
  • -فصلنامه آموزه 1382 شماره 18
  • -فصلنامه آموزه 1382 شماره 17

سال ۱۳۸۱ (۴)

  • -فصلنامه آموزه 1381 شماره 16
  • -فصلنامه آموزه 1381 شماره 15
  • -فصلنامه آموزه 1381 شماره 14
  • -فصلنامه آموزه 1381 شماره 13

چکیده

تبلیغات

آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
ناتوانی‌های یادگیری
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO