۱. بررسی تأثیر درک مشتری از رفتارهای اخلاقی شرکت در زمینه آمیخته بازاریابی بر اعتماد مشتری نویسنده: زهرا محمدی حسن صفرنیا تعداد بازدید : ۷۹ چکیده تعداد دانلود : ۴۵
۲. کاوش الگوی ارزشیابی توصیفی در آموزش و پرورش: مطالعه ترکیبی نویسنده: رضا عقیلی شقایق فدایی فاطمه پسند فرشته یداللهی معصومه اسلامی تعداد بازدید : ۲۳۴ چکیده تعداد دانلود : ۸۶
۳. بررسی رابطه جهت گیری مذهبی والدین با ارتباط کلامی و جامعه پذیری دانش آموزان شهرستان زاهدان نویسنده: غلامرضا ثناگوی محرر الهه ناظری ام البنین فیروزی جهانتیغ تعداد بازدید : ۱۸۸ چکیده تعداد دانلود : ۴۹
۴. بررسی نقش رسانه های آموزشی در بهبود فرایند یادگیری دانش اموزان دوره ی متوسطه دوم شهرستان فارسان نویسنده: رضا حسن زاده سورشجانی رضا عقیلی معصومه اسلامی شقایق فدایی تعداد بازدید : ۲۵۴ چکیده تعداد دانلود : ۸۴
۵. پیاده سازی الگوی تلفیقی درس پژوهی در آموزش وپرورش: مطالعه ترکیبی نویسنده: رضا عقیلی معصومه اسلامی فرشته یدالهی فاطمه پسند شقایق فدایی تعداد بازدید : ۲۴۵ چکیده تعداد دانلود : ۹۲
۶. آسیب شناسی و تحلیل مشکلات اجرایی کتاب کار و فناوری پایه ششم از منظر فرایندهای یاددهی-یادگیری نویسنده: شقایق فدایی ده چشمه معصومه اسلامی رضا عقیلی تعداد بازدید : ۳۶۲ چکیده تعداد دانلود : ۵۹
۷. بررسی قابلیت های دانشگاه فرهنگیان در روحیه معلمی و نشاط دانشجو معلمان نویسنده: شقایق فدایی معصومه اسلامی رضا عقیلی رضا حسن زاده تعداد بازدید : ۳۷۷ چکیده تعداد دانلود : ۷۰
۸. کیفیت زندگی، بهزیستی ذهنی و سازوکارهای دفاعی نویسنده: طاهره گلستانی بخت تعداد بازدید : ۸۳ چکیده تعداد دانلود : ۴۷
۹. بررسی فقهی و حقوقی روسپیگری در ایران و راه های مقابله با آن نویسنده: محمود سرخه اکبر برزگر تعداد بازدید : ۸۱ چکیده تعداد دانلود : ۶۳
۱۰. بررسی رابطه مهارت های ارتباطی و کیفیت زندگی کاری کارکنان نویسنده: سید محمد حسینی تعداد بازدید : ۶۵ چکیده تعداد دانلود : ۳۹
۱۱. شرایط صحت نامه داوری تجاری بین الملل خصوصی نویسنده: بابک محسنی تعداد بازدید : ۱۳۱ چکیده تعداد دانلود : ۶۷
۱۲. تضمین تعهدات قراردادی در حقوق ایران و فقه امامیه نویسنده: بابک محسنی میاندوآب تعداد بازدید : ۷۹ چکیده تعداد دانلود : ۴۱
۱۳. بررسی خصوصیات رسانه های اجتماعی و ساختاردهی آن با استفاده از روش دیمتل نویسنده: مهران گلاب کش تعداد بازدید : ۷۶ چکیده تعداد دانلود : ۴۲