۱. سمپلینگ : ابزاری موثر جهت ارتباط و فروش موفق در نظام نوین بازاریابی نویسنده: آرمان احمدی زاد حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : 63 چکیده تعداد دانلود : 186
۲. طراحی غرفه را جدی بگیریم حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : 98 چکیده تعداد دانلود : 29
۳. تبلیغات و تصمیمات عمده آن نویسنده: سعید طلایی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : 166 چکیده تعداد دانلود : 924
۴. تجزیه و تحلیل تبلیغات تلویزیونی : این شماره : تیزر بانکهای ملت و تجارت سایر: خسرو یحیایی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : 352 چکیده تعداد دانلود : 790
۵. آگهی هنر ارتباط حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : 552 چکیده تعداد دانلود : 635
۶. عقل سلیم تبلیغات موفق را می سازد نویسنده: جو گریفیت حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : 345 چکیده تعداد دانلود : 295
۷. رفتار غیر حرفه ای با مشتری حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : 352 چکیده تعداد دانلود : 689
۸. نسل دیجیتال مخاطبان امروز روابط عمومی ها نویسنده: یونس شکرخواه حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات فضای مجازی، جهانی شدن و تکنولوژی های نوین ارتباطاتی مطالعات فضای مجازی تعداد بازدید : 671 چکیده تعداد دانلود : 904
۱. معناشناسی و تبلیغات مصاحبه شونده: شاندس مصاحبه کننده: محمدرضا تفرشی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : 73 چکیده تعداد دانلود : 80