آرشیو

آرشیو شماره ها:
۶۴

چکیده

اگرچه میزان نارضایتی از سیستم های ارزیابی عملکرد افسران پلیس در بسیاری از سازمانها به طور قابل توجهی زیاد است، تحقیق اخیر صورت گرفته در ششصد سازمان پلیس نشان داد که میزان رضایتمندی کلی به صورت چشمگیری در میان سازمانهایی که از سطوح بیشتر اقدامات جامعه محور بهره می گرفتند، مشهود است. در این تحقیق پیشنهاد شده است که نارضایتی از فرایند بررسی عملکرد می تواند بر عملکرد آینده کارکنان و ابقای آنها تأثیر گذار باشد. تأکید این تحقیق این است که تفاوتهای موجود را بین سازمانهایی که می توانند بیانگر این میزان تفاوت و تنوع باشند شرح دهد. با بهره گیری از الگوهای ساختاری، نتایج نشان داد که سازمانهای پلیسی با سطح بالای اقدامات جامعه محور به طور ناخودآگاه با رضایتمندی بیشتر همراه نیست؛ بلکه، این سازمانها با همتایان سنتی خود از نظر فرایند ارزیابی تفاوت دارند که در آن ارزیابها تحت آموزش بیشتری قرار گرفته، بر ارزیابی عملکرد به منظور ارتقا و پیشرفت افسران تأکید می-ورزند و معیارهای گسترده تری از عملکردافسران را مورد ارزیابی قرار می دهند.

Police officer performance appraisal and overall satisfaction

Although the level of dissatisfaction with police officer performance appraisal systems in many agencies is substantial, a recent nationwide survey of six hundred police organizations indicated that overall satisfaction was significantly higher among agencies with greater level of community policing implementation. Given that research has suggested that dissatisfaction with the appraisal process may impact future employee performance and retention, the of this analysis was to examine differences among police agencies that might explain this variation. Utilizing structural equation models, results indicated that agencies with a high level of community policing implementation were not automatically associated with increased satisfaction. Rather, these organizations differed from their more traditional counterparts with regard to evaluation procedure in that they provided substantially more training to raters, emphasized the use of performance appraisal for officer development, and evaluated a broader range of performance criteria.

تبلیغات