پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

پژوهشی پیرامون موانع پذیرش زنان در پُست‌های مدیریت آموزش و پرورش

نویسندگان: رمضان حسن زاده نرگس حشمتی
منبع: پژوهشنامه مدیریت اجرایی 1381 شماره 5

کلیدواژه‌ها: موانع پذیرش زنان مدیریت آموزش و پرورش پست های مدیریت

حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت آموزشی کلیات
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۰۹۵

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۰

سال ۱۳۸۷ (۲)

  • -پژوهشنامه مدیریت اجرایی 1387 شماره 31
  • -پژوهشنامه مدیریت اجرایی 1387 شماره 29

سال ۱۳۸۶ (۲)

  • -پژوهشنامه مدیریت اجرایی 1386 شماره 27
  • -پژوهشنامه مدیریت اجرایی 1386 شماره 25

سال ۱۳۸۵ (۲)

  • -پژوهشنامه مدیریت اجرایی 1385 شماره 23
  • -پژوهشنامه مدیریت اجرایی 1385 شماره 21

سال ۱۳۸۳ (۲)

  • -پژوهشنامه مدیریت اجرایی 1383 شماره 16
  • -پژوهشنامه مدیریت اجرایی 1383 شماره 12

سال ۱۳۸۲ (۱)

  • -پژوهشنامه مدیریت اجرایی 1382 شماره 8

سال ۱۳۸۱ (۱)

  • -پژوهشنامه مدیریت اجرایی 1381 شماره 5

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
ناتوانی‌های یادگیری
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO