پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

شیوه کارت امتیازی متوازن برای رهبری مدیریت پروزه

نویسندگان: James Norrile Derek H. T. Walker فاطمه محسنی یکتا
منبع: مدیریت پروژه 1387 شماره 7
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت استراتژیک کلیات
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۷۰۰

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۹

سال ۱۳۸۷ (۴)

  • -مدیریت پروژه 1387 شماره 10
  • -مدیریت پروژه 1387 شماره 9
  • -مدیریت پروژه 1387 شماره 8
  • -مدیریت پروژه 1387 شماره 7

سال ۱۳۸۶ (۲)

  • -مدیریت پروژه 1386 شماره 6
  • -مدیریت پروژه 1386 شماره 5

سال ۱۳۸۵ (۳)

  • -مدیریت پروژه 1385 شماره 4
  • -مدیریت پروژه 1385 شماره 3
  • -مدیریت پروژه 1385 شماره 2

چکیده

تبلیغات

روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
ناتوانی‌های یادگیری
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO