پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

کتابخانه: معرفی کتاب

نویسندگان: محمد آشور
منبع: رودکی1386 شماره17
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی ادبیات کلیات نقد و معرفی کتاب(review)
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۵۵۸

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۵

سال ۱۳۸۷ (۲)

  • -رودکی سال سوم تیر 1387 شماره 24
  • -رودکی1387 شماره22

سال ۱۳۸۶ (۸)

  • -رودکی اسفند 1385 و فروردین 1386 شماره 12 و 13
  • -رودکی1386 شماره20
  • -رودکی1386 شماره19
  • -رودکی1386 شماره18
  • -رودکی1386 شماره17
  • -رودکی1386 شماره16
  • -رودکی1386 شماره15
  • -رودکی1386 شماره14

سال ۱۳۸۵ (۵)

  • -رودکی1385 شماره11
  • -رودکی1385 شماره10
  • -رودکی1385 شماره9
  • -رودکی1385 شماره8
  • -رودکی1385 شماره7

چکیده

تبلیغات

روش شناسی نقد نظریه
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
ناتوانی‌های یادگیری
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO