پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

آسیب شناسی رشته پژوهش هنر و به صورت کلی تاملی در پژوهش های صورت گرفته پیرامون علوم انسانی و هنر

نویسندگان: محمدحسین محمدی حافظ اصلانی
منبع: مطالعات هنرهای زیبا دوره 1 زمستان 1399 شماره 2
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی هنر و معماری
شماره صفحات: ۲۱۲ - ۲۱۷
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۹۹

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۰

سال ۱۴۰۲ (۱)

  • -مطالعات هنرهای زیبا دوره 4 بهار 1402 شماره 10

سال ۱۴۰۱ (۳)

  • -مطالعات هنرهای زیبا دوره 3 زمستان 1401 شماره 9
  • -مطالعات هنرهای زیبا دوره 3 تابستان 1401 شماره 8
  • -مطالعات هنرهای زیبا دوره 3 بهار 1401 شماره 7

سال ۱۴۰۰ (۴)

  • -مطالعات هنرهای زیبا دوره 2 زمستان 1400 شماره 6
  • -مطالعات هنرهای زیبا دوره 2 پاییز 1400 شماره 5
  • -مطالعات هنرهای زیبا دوره 2 تابستان 1400 شماره 4
  • -مطالعات هنرهای زیبا دوره 2 بهار 1400 شماره 3

سال ۱۳۹۹ (۲)

  • -مطالعات هنرهای زیبا دوره 1 زمستان 1399 شماره 2
  • -مطالعات هنرهای زیبا دوره 1 پاییز 1399 شماره 1

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
ناتوانی‌های یادگیری
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش شناسی نقد نظریه
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO