پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

Von Balkh bis Ṭanǧa – Geschichte und Geschichten um Adaption und Akkulturation zwischen dem 08. und 12. Jahrhundert (مقاله علمی وزارت علوم)

درجه علمی: نشریه علمی (وزارت علوم)

درجه علمی در دسته‌بندی سابق وزارت علوم: علمی-پژوهشی
نویسندگان: Gabriele Dold-Ghadar
منبع: Spektrum Iran , 33. Jahrgang Nr 1/2, 2020
حوزه‌های تخصصی:
شماره صفحات: ۱۴۹-۱۸۳
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۹۶

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۷

سال ۲۰۲۴ (۲)

  • -Spektrum Iran , 37. Jahrgang Nr 2, 2024
  • -Spektrum Iran , 37. Jahrgang Nr 1, 2024

سال ۲۰۲۳ (۲)

  • -Spektrum Iran , 36. Jahrgang Nr 2, 2023
  • -Spektrum Iran , 36. Jahrgang Nr 1, 2023

سال ۲۰۲۲ (۲)

  • -Spektrum Iran , 35. Jahrgang. Nr 3/4, 2022
  • -Spektrum Iran , 35. Jahrgang Nr 1/2, 2022

سال ۲۰۲۱ (۲)

  • -Spektrum Iran , 34. Jahrgang. Nr 3/4, 2021
  • -Spektrum Iran , 34. Jahrgang Nr 1/2, 2021

سال ۲۰۲۰ (۲)

  • -Spektrum Iran , 33. Jahrgang. Nr 3/4, 2020
  • -Spektrum Iran , 33. Jahrgang Nr 1/2, 2020

سال ۲۰۱۹ (۳)

  • -Spektrum Iran , 32. Jahrgang. Nr 3/4, 2019
  • -Spektrum Iran, 32.Jahrgang, nr 2 ,2019
  • -Spektrum Iran, 32.Jahrgang, nr 1 ,2019

سال ۲۰۱۸ (۴)

  • -Spektrum Iran, 31.Jahrgang, nr 4 ,2018
  • -Spektrum Iran, 31.Jahrgang, nr 3 ,2018
  • -Spektrum Iran, 31.Jahrgang, nr 2 ,2018
  • -Spektrum Iran, 31.Jahrgang, nr 1 ,2018

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
ناتوانی‌های یادگیری
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش شناسی نقد نظریه
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO