پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

تجربه ای نو برای هنر مفهومی

نویسندگان: زهرا مشتاق
منبع: بیناب 1382 شماره 1
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی هنر و معماری جنبش ها/سبک ها/مکاتب
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۸۳۹

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۹

سال ۱۳۸۸ (۱)

  • -بیناب 1388 شماره 13

سال ۱۳۸۷ (۱)

  • -بیناب آبان 1387 شماره 12

سال ۱۳۸۴ (۲)

  • -بیناب بهمن 1384 شماره 9
  • -بیناب 1384 شماره 8

سال ۱۳۸۳ (۲)

  • -بیناب آبان 1383 شماره 7
  • -بیناب 1383 شماره 5 و 6

سال ۱۳۸۲ (۳)

  • -بیناب دی 1382 شماره 3 و 4
  • -بیناب 1382 شماره 2
  • -بیناب 1382 شماره 1

چکیده

تبلیغات

روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
ناتوانی‌های یادگیری
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد نظریه
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO