پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

بازار و جایگاه اجتماعی آن ( بازار قزوین )

نویسندگان: رحیم هاشم پور
منبع: دروازه بهشت (اداره ارشاد قزوین) سال ششم تابستان 1384 شماره 19
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم اجتماعی انسان شناسی انسان شناسی فرهنگی انسان شناسی کاربردی انسانشناسی شهری انسان شناسی توسعه
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۲۷۸

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱

سال ۱۳۸۴ (۱)

  • -دروازه بهشت (اداره ارشاد قزوین) سال ششم تابستان 1384 شماره 19

چکیده

تبلیغات

تفسیر بالینی آزمون هوش وکسلر ۵ و مداخله در شاخص‌های آن
دومین همایش ملی «فرهنگ، رسانه و تحولات نسلی در ایران
ویرایشِ زبانی (فنّی یا صوری، و نگارشی)، علمی و عملی
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد نظریه
دوره دانش افزایی روشنفکری دینی در عصر حاضر (شناخت اندیشه های روشنفکرانه)
اسطوره‌شناسی یونانی و مدرنیته غربی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO