پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

واژگان نوشتاری کودکان دبستانی ایران

نویسندگان: فریدن بدره ای جواد برومند سعید
منبع: دانشکده سال دوم 1355 شماره 7
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی ادبیات حوزه های ویژه آموزش و گسترش زبان،خط و ادبیات فارسی مدارس و دانشگاهها
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۷۰۲

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۰

سال ۱۳۵۷ (۱)

  • -دانشکده سال سوم 1357 شماره 10

سال ۱۳۵۶ (۲)

  • -دانشکده سال دوم 1356 شماره 8
  • -دانشکده سال سوم 1356 شماره 9

سال ۱۳۵۵ (۴)

  • -دانشکده سال دوم 1355 شماره 5
  • -دانشکده سال دوم 1355 شماره 6
  • -دانشکده سال اول پاییز 1354 شماره 4
  • -دانشکده سال دوم 1355 شماره 7

سال ۱۳۵۴ (۲)

  • -دانشکده سال اول تابستان 1354 شماره 3
  • -دانشکده سال اول بهار 1354 شماره 2

سال ۱۳۵۳ (۱)

  • -دانشکده سال اول زمستان 1353 شماره 1

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
ناتوانی‌های یادگیری
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد نظریه
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO