پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

نقدی بر نظام فعلی توسعه علمی و فنی کشور و ارائه ی راهکاری برای بهبود آن از طریق تثبیت جایگاه ""سیاست گذاری علمی و فنی

نویسندگان: سید محمد طباطبایی زهره بشارتی راد
منبع: علم و آینده سال سوم بهار 1383 شماره 8
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی علوم انسانی نظام آموزشی در حوزه علوم انسانی سیاستگذاری ها در حوزه توسعه علوم و پژوهش و میزان اثر بخشی آنها
  2. حوزه‌های تخصصی علوم انسانی نظام آموزشی در حوزه علوم انسانی مدیریت علم، فن آوری و جامعه علمی در کشور و سنجش کیفی و کمی آن در نسبت با کشورهای دیگر
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۹۳۴

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۶

سال ۱۳۸۳ (۲)

  • -علم و آینده سال سوم پاییز 1383 شماره 10
  • -علم و آینده سال سوم بهار 1383 شماره 8

سال ۱۳۸۲ (۳)

  • -علم و آینده سال دوم زمستان 1382 شماره 7
  • -علم و آینده سال دوم پاییز 1382 شماره 6
  • -علم و آینده سال دوم تابستان 1382 شماره 5

سال ۱۳۸۱ (۱)

  • -علم و آینده سال اول پاییز 1381 شماره 3

چکیده

تبلیغات

ناتوانی‌های یادگیری
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
روش شناسی نقد نظریه
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO