پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

بررسی جایگاه "نگرش سیستمی" در نظامهای نوپدید آموزش عالی

نویسندگان: عباس رشنوادی
منبع: علم و آینده سال دوم تابستان 1382 شماره 5
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم انسانی نظام آموزشی در حوزه علوم انسانی امکانات نرم افزاری و سخت افزاریِ آموزشی و غیره
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۹۲۵

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۶

سال ۱۳۸۳ (۲)

  • -علم و آینده سال سوم پاییز 1383 شماره 10
  • -علم و آینده سال سوم بهار 1383 شماره 8

سال ۱۳۸۲ (۳)

  • -علم و آینده سال دوم زمستان 1382 شماره 7
  • -علم و آینده سال دوم پاییز 1382 شماره 6
  • -علم و آینده سال دوم تابستان 1382 شماره 5

سال ۱۳۸۱ (۱)

  • -علم و آینده سال اول پاییز 1381 شماره 3

چکیده

تبلیغات

مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
ناتوانی‌های یادگیری
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO