پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

الزامی برای رابطه دو طرفه بین نقد و تحلیل وجود ندارد

نویسندگان: مهرداد رایانی مخصوص
منبع: بیدار بهمن 1380 شماره 12
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی هنر و معماری هنرهای زیبا هنرهای نمایشی تئاتر و نمایش تئوری تئاتر
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۶۳۷

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۵

سال ۱۳۸۲ (۱)

  • -بیدار مهر 1382 شماره 22

سال ۱۳۸۱ (۲)

  • -بیدار دی 1381 شماره 18
  • -بیدار شهریور 1381 شماره 17

سال ۱۳۸۰ (۹)

  • -بیدار اسفند 1380 شماره 14
  • -بیدار بهمن 1380 شماره 13
  • -بیدار بهمن 1380 شماره 12
  • -بیدار دی 1380 شماره 11
  • -بیدار آذر 1380 شماره 10
  • -بیدار مهر و آبان 1380 شماره 9
  • -بیدار مرداد و شهریور 1380 شماره 8
  • -بیدار خرداد و تیر 1380 شماره 7
  • -بیدار فروردین و اردیبهشت 1380 شماره 6

سال ۱۳۷۹ (۳)

  • -بیدار اسفند 1379 شماره 5
  • -بیدار دی و بهمن 1379 شماره 4
  • -بیدار اردیبهشت 1379 شماره 0

چکیده

تبلیغات

شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
ناتوانی‌های یادگیری
روش شناسی نقد نظریه
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO