پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

چگونه کتابی مطالعه کنیم؟

نویسندگان:
منبع: مسجد اعظم اردیبهشت 1344 شماره 6
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علم اطلاعات و دانش‌شناسی کتاب مطالعه و وضعیت مطالعه
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۵۷۱

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۸

سال ۱۳۴۵ (۱۱)

  • -مسجد اعظم بهمن 1345 شماره 22
  • -مسجد اعظم اسفند 1345 شماره 23
  • -مسجد اعظم دی 1345 شماره 21
  • -مسجد اعظم آذر 1345 شماره 20
  • -مسجد اعظم آبان 1345 شماره 19
  • -مسجد اعظم مهر 1345 شماره 18
  • -مسجد اعظم شهریور 1345 شماره 17
  • -مسجد اعظم مرداد 1345 شماره 16
  • -مسجد اعظم تیر 1345 شماره 15
  • -مسجد اعظم خرداد 1345 شماره 14
  • -مسجد اعظم اردیبهشت 1345 شماره 13

سال ۱۳۴۴ (۷)

  • -مسجد اعظم فروردین 1345 شماره 12
  • -مسجد اعظم بهمن 1344 شماره 11
  • -مسجد اعظم دی 1344 شماره 10
  • -مسجد اعظم آبان 1344 شماره 9
  • -مسجد اعظم مهر 1344 شماره 8
  • -مسجد اعظم تیر 1344 شماره 7
  • -مسجد اعظم اردیبهشت 1344 شماره 6

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
ناتوانی‌های یادگیری
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO