پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

شیفتگان کتاب (بخش چهارم)

نویسندگان: علی رفیعی علامرودشتی
منبع: میراث شهاب سال چهارم تابستان 1377 شماره 2 (پیاپی 12)
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی علم اطلاعات و دانش‌شناسی کتاب تاریخچه کتاب
  2. حوزه‌های تخصصی علم اطلاعات و دانش‌شناسی کتاب کتابت و نوشتار،تاریخ نوشتار
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۸۱۲

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲

سال ۱۳۷۷ (۱)

  • -میراث شهاب سال چهارم تابستان 1377 شماره 2 (پیاپی 12)

سال ۱۳۷۶ (۱)

  • -میراث شهاب سال سوم زمستان 1376 شماره 4 (پیاپی 10)

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
روش شناسی نقد نظریه
ناتوانی‌های یادگیری
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO