پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

دیدار حافظ و ابن بطوطه

نویسندگان:
منبع: سالنامه کیان 1337
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی ادبیات حوزه های ویژه حافظ پژوهی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۵۵۰

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۵

سال ۱۳۴۱ (۱)

  • -سالنامه کیان 1341

سال ۱۳۴۰ (۱)

  • -سالنامه کیان 1340

سال ۱۳۳۸ (۱)

  • -سالنامه کیان 1338

سال ۱۳۳۷ (۱)

  • -سالنامه کیان 1337

سال ۱۳۳۴ (۱)

  • -سالنامه کیان 1334

چکیده

تبلیغات

ناتوانی‌های یادگیری
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد نظریه
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO