پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

میتوان بدبین نماند

نویسندگان:
منبع: صدف بهمن 1336 شماره 5
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی ادبیات کلیات
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۳۶۴

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۱

سال ۱۳۳۷ (۶)

  • -صدف مهر 1337 شماره11
  • -صدف خرداد 1337 شماره 8
  • -صدف مرداد 1337 شماره 9
  • -صدف شهریور 1337 شماره 10
  • -صدف اردیبهشت 1337 شماره 7
  • -صدف فروردین 1337 شماره 6

سال ۱۳۳۶ (۵)

  • -صدف دی 1336 شماره 4
  • -صدف بهمن 1336 شماره 5
  • -صدف آذر 1336 شماره 3
  • -صدف آبان 1336 شماره 2
  • -صدف مهر 1336 شماره 1

چکیده

تبلیغات

ناتوانی‌های یادگیری
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO