پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

زبان فارسی را چگونه باید آموخت

نویسندگان: محمدجعفر محجوب
منبع: هفت هنر بهار 1349 شماره 2
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی ادبیات حوزه های ویژه آموزش و گسترش زبان،خط و ادبیات فارسی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۶۳۳

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۵

سال ۱۳۵۵ (۲)

  • -هفت هنر مهر 1355 شماره 25
  • -هفت هنر خرداد 1355 شماره 24

سال ۱۳۵۳ (۲)

  • -هفت هنر آبان 1353 شماره 23
  • -هفت هنر سال 1353 شماره 17

سال ۱۳۵۲ (۳)

  • -هفت هنر آبان 1352 شماره 16
  • -هفت هنر سال 1352 شماره 15
  • -هفت هنر سال 1352 شماره 14

سال ۱۳۵۰ (۴)

  • -هفت هنر تابستان 1350 شماره 7
  • -هفت هنر آبان 1350 شماره 10 و 11
  • -هفت هنر پاییز 1350 شماره 9
  • -هفت هنر بهار 1350 شماره 6

سال ۱۳۴۹ (۳)

  • -هفت هنر بهار 1349 شماره 2
  • -هفت هنر زمستان 1349 شماره 5
  • -هفت هنر پاییز 1349 شماره 4

سال ۱۳۴۸ (۱)

  • -هفت هنر زمستان 1348 شماره 1

چکیده

تبلیغات

شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
ناتوانی‌های یادگیری
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش شناسی نقد نظریه
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO