پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

پوراندخت نامه

نویسندگان:
منبع: فروغ تیر 1307 شماره 7
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی ادبیات حوزه های ویژه تاریخ ادبیات ایران
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۴۵۷

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۹

سال ۱۳۰۷ (۶)

  • -فروغ آبان و آذر 1307 شماره 11 و 12
  • -فروغ مرداد 1307 شماره 8
  • -فروغ تیر 1307 شماره 7
  • -فروغ خرداد 1307 شماره 6
  • -فروغ اردیبهشت 1307 شماره 5
  • -فروغ فروردین 1307 شماره 4

سال ۱۳۰۶ (۳)

  • -فروغ اسفند 1306 شماره 3
  • -فروغ بهمن 1306 شماره 2
  • -فروغ دی 1306 شماره 1

چکیده

تبلیغات

روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
ناتوانی‌های یادگیری
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد نظریه
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO