پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

وجه مواجهه ما: تاملی در نحوه ی مواجهه ما با علوم انسانی

نویسندگان: محمد خندان
منبع: سوره اندیشه بهمن و اسفند 1389 شماره 48 و 49
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم انسانی روش شناسی علوم انسانی و طبیعی ماهیت علوم انسانی و علوم طبیعی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۸۹۱

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۶

سال ۱۳۹۰ (۴)

  • -سوره اندیشه بهمن و اسفند 1390 شماره 56 و 57
  • -سوره اندیشه آذر و دی 1390 شماره 54 و 55
  • -سوره اندیشه مهر و آبان 1390 شماره 52 و 53
  • -سوره اندیشه بهار 1390 شماره 50 و 51

سال ۱۳۸۹ (۲)

  • -سوره اندیشه بهمن و اسفند 1389 شماره 48 و 49
  • -سوره اندیشه آذر و دی 1389 شماره 46 و 47

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
ناتوانی‌های یادگیری
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد نظریه
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO