پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

تبیین مبانی اصلاحات؛ مشخص شدن مرزها

نویسندگان: سید حمید سیدی
منبع: آیین آذر و دی 1387 شماره 17 و 18
حوزه‌های تخصصی:
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۶۶۸

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲۱

سال ۱۳۸۹ (۲)

  • -آیین آبان 1389 شماره 32 و 33
  • -آیین شهریور 1389 شماره 30 و 31

سال ۱۳۸۸ (۳)

  • -آیین بهمن و اسفند 1388 شماره 26 و 27
  • -آیین آذر و دی 1388 شماره 24 و 25
  • -آیین شهریور و مهر 1388 شماره 22 و 23

سال ۱۳۸۷ (۵)

  • -آیین بهمن و اسفند 1387 شماره 19 و 20
  • -آیین آذر و دی 1387 شماره 17 و 18
  • -آیین مهر 1387 شماره 16
  • -آیین مرداد 1387 شماره 15
  • -آیین اردیبهشت و خرداد 1387 شماره 13 و 14

سال ۱۳۸۶ (۵)

  • -آیین اسفند 1386 شماره 11 و 12
  • -آیین دی 1386 شماره 10
  • -آیین آذر 1386 شماره 9
  • -آیین شهریور 1386 شماره 8
  • -آیین خرداد 1386 شماره 7

سال ۱۳۸۵ (۴)

  • -آیین اسفند 1385 شماره 6
  • -آیین دی 1385 شماره 5
  • -آیین آیین مهر 1385 شماره 4
  • -آیین اردیبهشت 1385 شماره 3

سال ۱۳۸۳ (۲)

  • -آیین آذر 1383 شماره 2
  • -آیین تیر 1383 شماره 1

چکیده

تبلیغات

گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد نظریه
ناتوانی‌های یادگیری
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO