پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

من هرگز چیزی در مدرسه یاد نگرفتم و تا 19 سالگی هیچ کتابی را از روی لذت نخواندم

نویسندگان: استنلی کوبریک کاوه کاویان
منبع: پروین شهریور 1381 شماره 7
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی هنر و معماری هنرهای زیبا هنرهای نمایشی سینما جهان کارگردانان و کارگردانی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۵۵۴

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۳

سال ۱۳۸۲ (۲)

  • -پروین خرداد 1382 شماره 13
  • -پروین اردیبهشت 1382 شماره 12

سال ۱۳۸۱ (۸)

  • -پروین دی 1381 شماره 11
  • -پروین آذر 1381 شماره 10
  • -پروین آبان 1381 شماره 9
  • -پروین مهر 1381 شماره 8
  • -پروین شهریور 1381 شماره 7
  • -پروین تیر و مرداد 1381 شماره 5 و 6
  • -پروین خرداد 1381 شماره 4
  • -پروین اردیبهشت 1381 شماره 3

سال ۱۳۸۰ (۳)

  • -پروین اسفند 1380 شماره 2
  • -پروین بهمن 1380 شماره 1
  • -پروین آبان 1380 پیش شماره

چکیده

تبلیغات

روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد نظریه
ناتوانی‌های یادگیری
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO