پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

چگونه از کارت امتیازی متوازن بهره مند شویم؟

نویسندگان: ساسان قنبرزاده محمد سعاتمند
منبع: راهبرد انجمن پردیس قم دانشگاه تهران سال اول پاییز 1387 شماره 1
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت استراتژیک اجرای استراتژی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۲۳۶

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۳

سال ۱۳۸۸ (۱)

  • -راهبرد انجمن پردیس قم دانشگاه تهران سال دوم پاییز 1388 شماره 3

سال ۱۳۸۷ (۲)

  • -راهبرد انجمن پردیس قم دانشگاه تهران سال اول زمستان 1387 شماره 2
  • -راهبرد انجمن پردیس قم دانشگاه تهران سال اول پاییز 1387 شماره 1

چکیده

تبلیغات

روش شناسی نقد متد نقد کتاب
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
ناتوانی‌های یادگیری
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO